Pages

Tuesday, November 30, 2010

"AA: Blog Header Paling Unik"

Hari ni baru la ada masa sikit nak curi2 buat entri ni. Dah 2 3 ari nak buat, tapi sibok sangat. Kepada Aunty Athirah or Athirah Aunty sori join lambat. Jangan marah arrrrr.
Ok buat anda yang tak tau apa benda yang Tn Penasihat (TP) buat ni, mai TP nak bgtau sikit. Sebenarnya segmen ni di anjurkan oleh blogger Athirah Aunty khas untuk kita berkongsi tentang header kita. Bagus segmen camni, kurang kurang secara tak lansung dapat la jugak kita idea nak  tambah buat entri baru.

Ok mari kita lihat header blog Saya salah ka ni.


Haaa amacam? Ok tak?...... Sekarang TP nak cerita pasai header ni. Tapi sebalumtu TP nak tanya sikitlah sama korang. Apa yang dapat korang tafsirkan dengan header ni. Dapat? X dapat?
Sebelum inipun ada orang tanya TP kenapa buat header camtu. Sebenarnya TP lebih suka kalau pengunjung blog ni sendiri yang mentafsirkan apa yang dilihat dari header ni. yang nyata dapat dilihat adalah, TP cuba untuk menujukan penghargaan kepada lagenda2 kita, baik yang masih ada ataupun yang telah pergi. Mereka ini kalau kita lihat mempunyai originaliti, iklas, dan bersahaja dalam karya mereka. Itulah yang cuba TP hasilkan dalam penulisan TP. Kalau nak diikutkan TP, banyak lagi gambar yang nak di taruh, tp apakan daya ruangan terhad. Mungkin lain kali bila nak update blog akan TP lakukan. Amacam A'A, boleh ker jawapan cam tu? Buat anda yang nak kongsi dengan apa yang anda tafsirkan atau nak tegur TP, silalah berbuat demikian. Sesungguhnya TP amat hargainya. Tapi adakah Blog Header Ni Paling Unik? Hantam sajalah.


5 comments:

Teha Nur Fateha said... BALAS

wah sgt kreatif! first time tgk teringt drama lama2.

Tuan Penasihat said... BALAS

hahahahaha kisah muda2 dulu ka?

Anonymous said... BALAS

memang menarik...

PANAS: Harga Petrol Ron 97 Naik 15 sen..apa sudah jadi?

wearelearningparents said... BALAS

bagus2 dan unik! jarang ade org yg mhargai seniman veteran....TP ni anak seniman veteran ke?

Tuan Penasihat said... BALAS

AA TP bukan anak seniman. tp anak bapak.
hohohohoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...