Pages

Tuesday, December 7, 2010

Terima Kasih JzBusinessworld.com dan gilamodified.blogspot.com!!!

Assalamualaikum....

Bangganya n seronoknyer TP sekarang ni, nak tau kenapa?
Sebab pertama kalinya banner blog Saya Salah Ka? (SSK) ini telah sanggup di pacakkan di tanah dua buah  blog oleh pemilik blog tersebut tanpa paksaan atau dibayar berbuat demikian.
Kalau nak tau banner SSK tu baru siap sesangat dan masih panas lagi masa di pacakkan di tanah blog mereka.
Blog pertama yang TP maksudkan adalah blog Jzbusinessworld. Jz lah yang mendorong TP untuk membuat banner tersebut melalui segmen yang beliau anjurkan. Dimana beliau akan membenarkan peserta yang menyertai segmen beliau itu untuk meletakkan banner mereka di ruangan iklan yang beliau sediakan di blog beliau tanpa mengenakan sebarang bayaran. Tapi hanya untuk 2 minggu aje lah. Kira ok ler tu.
Haaaa satu lagi pulak ialah  gilamodified.blogspot.com yang dimiliki oleh saudara Khairul Ilham. Memang bestlah saudara kita ni. Tau-tau ja dia dah pacakkan banner SSK kat tanah blog dia. Dah tu setelah diteliti rupanya boleh kata orang lama jugak dalam berblog rupanya dia ni. Blog beliau pun pergh!! Kalau anda seorang yang meminati dunia modifikasi motor atau kereta, memang patut anda lawati blog beliau. Tapi tak tau la pulak berapa lama saudara Khairul nak pacak banner SSK kat situ. Sebab takder perjanjian pun sebenarnya. Tapi tapalah. janji ada orang yang sanggup amek banner SSK puk kira TP dah seronoklah.
Jadi di sini TP nak ucapkan ribuan terima kasih kepada Jz dan saudara Khairul. bagi menghargai anda, TP juga akan memacakkan banner anda di tanah blog milik TP ini. Bagi sesiapa yang nak amek banner SSK ni ameklah. boleh kita tukar suka sama suka.

2 comments:

JZ Business World said... BALAS

uiks! tq tq! tak de hal la tu.. tq gak letak banner jz kat sini.. :)

gilamodified said... BALAS

trima kaseh la TP...ni kira promote blog kita orang gak ni...sy pacakkan banner TP tu spi bila2..bkn apa.anak sy peminat Patrick tu !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...