Pages

Sunday, January 30, 2011

FINAL RESULT ASIAN CUP ( AFC 2011 ) JAPAN'S VS AUSTRALIA



Doha: Akhirnya Pasukan Bolasepak Jepun telah berjaya menghancurkan impian Pasukan Bolasepak Australia untuk menjulang piala AFC edisi 2011 ini. Ianya bukanlah merupakan laluan yang mudah buat Jepun apabila perlawanan terpaksa diheret ke masa tambahan setelah kedua-dua pasukan terikat tanpa sebarang jaringan sesudah tamat masa penuh 90 minit. Tadanari Lee's muncul wira pasukan Jepun setelah menjaringkan gol tunggal perlawanan pada separuh masa kedua masa tambahan.

Tuan Penasihat (TP) memang mengharapkan supaya pasukan Jepun muncul juara dan membelasah pasukan Australia. Mintak maaf ya penyokong Australia. Bukan apa, sakit hati sangat dengan pengadil bolasepak dari Australia.
Aik apa kena mengena pengadil pulak niiii????......
Kalau korang pengikut pasukan bolasepak kebangsaan kita, tentu korang perasan bahawa setiap kali pengadil dari australia menjadi pengadil perlawanan pasukan kita, mesti pasukan kita debelasah teruk oleh pasukan lawan dan yang terbaru semasa pasukan kita dibelasah China di beijing yang lepas. Jadi sebabtulah TP nak tengok pulak pasukan Australia ni kena belasah. Tapi kena satu gol jer. Bolehlah janji diaorang kalah. Hahahahahah padan muka....

OK apa-apapun tahniah diucapkan kepada pasukan Jepun kerana telah menjadi juara.

BANZAI!!!!!!!!!!!

2 comments:

Unknown said... BALAS

haip!

hahaha

Tuan Penasihat said... BALAS

itu jer nub??
xpe, yg penting tetap support bg komen.
tq lah bro.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...