Pages

Saturday, February 5, 2011

MINGGU YANG SANGAT MELETIHKAN

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia.

Amacam, apa aktviti korang semua hari ni?.. Mesti bestkan cuti lama ni.. Bagi yang bekeluarga mungkin cuti CNY ni korang gunakan sebaik mungkin untuk bersama keluarga kan. Buat yang bujang pulak buat apa??.. Konvoi? melancong? tido atau ada juga yang menggunakan masa cuti ni untuk berjumpa dengan si buah hati. Tapi jangan lebih-lebih tau. Walau apapun aktiviti korang, Tuan Penasihat (TP) mengharapkan korang enjoy k.


Haaaaa.... nak tau pulak apa aktiviti TP dalam dua tiga hari ni?
Mai TP nak strory sikit. Kalau nak tahu start dari 3hb haritu jam 3 petang, TP masuk kerja shif petang.
Hahahaha padan muka, orang lain bercuti kau kena kerja. Nak bagitau lagi, start dari 3hb tu TP telah bekerja sehinggalah 5hb, dan baru saja balik pagi tadi jam 7 pagi. Pergh!! Letih gila dengan mengantuk semua ada. Balik tadi TP tidur sampai petang. Nasib baik kat rumah tak ada sesiapa. Wife dan anak-anak TP dah hantar untuk pergi bercuti dengan famly mertua TP. Syok la diaorang boleh g berjalan dan rasanya dalam jam 11 malam sat lagi baru diaorang sampai rumah dari Langkawi. Harap adalah buah tangan untuk TP dari wife yang dibeli kat Langkawi nanti.

Jadi sementara tak ada orang kat rumah ni, TP nak ambil kesempatan ni untuk menulis entri khas buat seseorang yang istimewa. Hehehehehehe... syihhhh.... jangan bagitau wife TP tau. Nanti kena tido luar pulak TP bila dia tau.

Nak tau entri tersebut untuk siapa???... Tunggu entri selepas ini.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...