Pages

Monday, March 21, 2011

Gempar!! Lagi Video Seks Membabitkan Pemimpin Politik Didedahkan.

Pagi tadi berlangsung di sebuah bilik hotel yang mana nama dan lokasinya dirahsiakan. Beberapa wartawan sama ada dari media cetak, media maya dan media elektronik telah dijaemput oleh seorang Datuk yang hanya mahu dikenali sebagai Datuk T untuk menyaksikan satu rakaman yang didakwa membabitkan seorang pemimpin  tertinggi dalam sebuah parti politik. Ahli politik tersebut juga didakwa sebagai seorang yang sangat berpengaruh dalam pakatan parti-parti pembangkang.


Menurut beberapa sumber dari media maya, rakaman tersebut sangat jelas sehingga identiti ahli politik tersebut dapat dikenal pasti. Walau bagaimanapun, Semua media yang dijemput menyaksikan klip video tersebut telah diminta untuk tidak menghebahkan perkara tersebut buat masa sekarang. Ini kerana menurut Datuk T, mereka akan memberikan tempoh seminggu untuk ahli politik tersebut meletak jawatan dan sekiranya beliau engkar, barulah video seks tersebut dan identiti ahli politik tersebut akan didedahkan.

Menurut Datuk T juga, hanya beliau yang memiliki salinan video tersebut yang panjangnya 20 minit. Buat masa sekarang hanya golongan wakil media yang dijemput sahaja diberikebenaran untuk menyaksikan video tersebut manakala salinan vidoe tersebut akan dihantar kepada ahli pilitik tersebut dalam tempoh seminggu ini.
_______________________________________________________________

Haaaaaa... Amacam gempak tak?. Berita ni TP dapat dari beberapa sumber media dalam internet ni setelah diberitahu oleh saudara TP, sapa lagi kalau bukan si Belalang Hijau Perisik tu.

Kalau diikutkan cerita semua wartawan tu, hanya wartawan dijemput sahaja yang dibenarkan untuk menonton video tersebut. Tetapi tadi telah ada seorang pemimpin politik dari pembangkang yang buat sidang akhbar mengatakan bukan dia dalam video tersebut dan memberikan alasan kenapa beliau menatakan orang dalam klip tersebut bukan dia.

Yang menghairankan TP, kalau hanya wartawan yang dibenarkan untuk tengok dan hanya Datuk T sahaja yang ada salinan video tersebut, dari mana pulak ahli politik tadi tengok video tersebut???...
Hairan hairan hairan hairan. Takpa kita ikuti saja perkembangan kes ni nanti......

5 comments:

rafina mimi abdullah said... BALAS

ahli politik yang di maksudkan tu mcm 'panas punggung' je..hehehehe..

kpah k-poh Sharifahnor said... BALAS

bukan panas punggung...tapi pedih punggung...heeee...

rafina mimi abdullah said... BALAS

pedih pggung??kihkihkih..mcm sembelit je..buasir agaknya..hehehe :)

Unknown said... BALAS

apa nk jadi ngan politik mesia la ni ..biarlah aku menjadi "lalang"

si ngokngek said... BALAS

apa lar nk jd..~~memalukan ja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...