Pages

Saturday, February 26, 2011

Raja Lawak 5, Minggu ke 8 - Leman Tersingkir




Leman tersingkir pada minggu ini dari saingan merebut gelaran Raja Lawak musim ke 5. Diberi tugasan bertajuk "Kalau Aku Kaya", rata rata peserta di lihat telah memberikan persembahan yang sangat menghiburkan. Keyakinan para peserta semua sangat memuaskan disamping energy yang tinggi sememangnya membuatkan para penonton juga sukar menentukan siapakah peserta yang bakal diundi dan siapa pula yang bakal dikeluarkan.

Namun apa boleh buat. Setelah undian ditutup, tiga peserta yang memiliki undian terendah pun dipanggil untuk naik ke pentas. Tiga peserta tersebut adalah Man, Epy dan Leman. Seterusnya nama Leman diumumkan oleh juri sebagai peserta yang harus meninggalkan pentas bagi minggu ini. Walau bagaimanapun, tahniah diucapkan kepada leman kerana berjaya bertahan sehingga minggu ke 8 ini.

Disini TP sediakan persembahan Leman diminggu yang pertama, yang mana TP rasa persembahan leman yang paling best kot. Ok layanzzzzzz.....

2 comments:

kpah k-poh Sharifahnor said... BALAS

Dalam web Beautiful Nara..ada mengatakan yg Leman ni sebenarnya seorang peguam.Tujuan dia masuk Raja Lawak utk jadi popular supaya cita2 dia nak jadi wakil rakyat tercapai..Tentulah org yg mengundi dia tu marah2..sbb ingatkan Leman ni mmg nak jadi pelawak...rupanya main2 jer..

Tuan Penasihat said... BALAS

@kpah k-poh
oooooooo macam tuuuuu....
ada baik jugak kita siasat perkara ni.
tapi rasanya TP tau parti mana dia nak bertanding nanti kalau dia jadi wakil rakyat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...