Pages

Wednesday, May 11, 2011

Berehat Lagi Dari Berblog

Baru jer TP nak aktif semula dari berblog ni, tapi esok dan lusa TP terpaksa berehat sekejap dari berblog. Ini kerana TP akan ke Putra Jaya kerana ada sedikit urusan.

Kalau korang semua nak tau, TP telah dipilih untuk menerima Anugerah Perkhidmatan Cemerlang bagi tahun 2010. Jadi majlis menyampaikan anugerah tu akan berlansung di Putra Jaya pada 12hb ni. Alhamdulillah syukur kepada tuhan diatas anugerah tersebut. Insyaallah nanti bila TP dah balik dari sana, akan TP update semula blog ni dan kongsikan sedikit pengalaman di majlis penyampaian anugerah tu yer.

8 comments:

vampire's lovex said... BALAS

waaaa hebat tol,dapat anugrah..

thniah :)

nnti hdia,kita share2 eh..hehe..

nub said... BALAS

wohoo. terbaekk

khairul said... BALAS

wow kawan ku ! tahniah !!

blog-tips-kurus said... BALAS

Tahniah!! amik APC tu jgn pakai cekci yek? nanti kena ban! :-)

Tuan Penasihat said... BALAS

@vampire's lovex tq tq tq.. nak share? tak boleh tak boleh tak bole..
hehehehehehe

Tuan Penasihat said... BALAS

@nub terbaekk. tq tq tq.

Tuan Penasihat said... BALAS

@khairul tq kawan ku khairul. tq tq tq.

Tuan Penasihat said... BALAS

@blog-tips-kurus tq tq tq. mana boleh pakai cekci. kena pakai uniform.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...